Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Stališče v zvezi z Mednarodnim standardom strokovnega ravnanja pri notranjem revidiranju št. 1000

22.12.2017, Vir: Ministrstvo za financeČas branja: 12 minut

Ministrstvo za finance – UNP je izdalo stališče št. zadeve: 0601‐8/2014/43, december 2017:

- Stališče v zvezi z Mednarodnim standardom strokovnega ravnanja pri notranjem revidiranju št. 1000 – Namen, pristojnost, odgovornost in naloga, in sicer Obvezne vsebine pogodbe o oddaji storitev notranjega revidiranja zunanjemu izvajalcu storitev notranjega revidiranja v primeru, ko si proračunski uporabnik notranje revidiranje v celoti zagotavlja z najemom zunanjega izvajalca

Iz njega navajamo del, ki se začne na strani 5 dokumenta:

Stališče Urada RS za nadzor proračuna v zvezi s Standardom 1000 – Namen, pristojnost, odgovornost in naloga – ″Obvezne vsebine pogodbe o oddaji storitev notranjega revidiranja zunanjemu izvajalcu storitev notranjega revidiranja v primeru, ko si proračunski uporabnik notranje revidiranje v celoti zagotavlja z najemom zunanjega izvajalca″

 

Pogodba o oddaji storitev notranjega revidiranja zunanjemu izvajalcu storitev notranjega revidiranja (v nadaljevanju: pogodba) mora biti pripravljena tako, da bo na njeni podlagi proračunskemu uporabniku, ki si notranje revidiranje v celoti zagotavlja z najemom zunanjega izvajalca storitev notranjega revidiranja (v nadaljevanju: zunanji izvajalec), zagotovljeno notranje revidiranje v skladu z zahtevami zakonodajnega in strokovnega okvira notranjega nadzora javnih financ, t. j. Zakona o javnih financah in njegovih podzakonskih predpisov ter Usmeritev za državno notranje revidiranje.

 

Proračunski uporabnik mora pri pripravi pogodbe upoštevati vse zahteve Standarda 1000, kot tudi vse dodatne zahteve oz. pojasnila pri uveljavitvi standarda v okolju proračunskih uporabnikov. Pogodba mora ustrezno in v skladu z zahtevami Usmeritev za državno notranje revidiranje opredeljevati naslednje vsebine:

 

1. Predmet pogodbe

V primeru, da si proračunski uporabnik notranje revidiranje v celoti zagotavlja z najemom zunanjega izvajalca, se kot predmet pogodbe opredeli: ″Zagotovitev notranjega revidiranja v konkretnem letu (npr. v letu 2018), kot neodvisne in nepristranske dejavnosti dajanja zagotovil in svetovanja, zasnovane za dodajanje vrednosti in izboljšanje delovanja proračunskega uporabnika″.

 

2. Namen notranje revizije

Pri opredelitvi namena notranje revizije v pogodbi je potrebno izhajati iz poslanstva in opredelitve notranjega revidiranja, kot ju podaja Mednarodni okvir strokovnega ravnanja pri notranjem revidiranju, in sta prevzeta v Usmeritve za državno notranje revidiranje. (opomba 6) Kot namen notranje revizije naj se v pogodbi opredeli: ″Krepitev in zaščita vrednosti proračunskega uporabnika z zagotavljanjem neodvisnih, nepristranskih in na podlagi ocene tveganj načrtovanih storitev dajanja zagotovil in svetovanja,

 
 Potrebujete pomoč?
Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Input:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih